fredag 28 mars 2008

Våffeldag?

Jag var precis inne på ICA's hemsida. Jag och E har så många vuxenpoäng så vi går runt med ICA-kortet i högsta hugg varje gång vi handlar. Därför måste jag nu och då gå in och se hur mycket pengar vi egentligen kan handla för. Jag brukar nämligen ha en tendens att handla godis, snacks och glass för de mesta pengarna på kortet. (Där kan man väl hoppas att en del vuxenpoäng dras av)

Hur som helst så såg jag där en banner som skulle locka mig att äta våfflor. En massa olika våffelkombinationer stod uppradade. Det var kanelvåfflor. Det var spenatvåfflor. Det var en typ av våffla som dock fick mig att haja till.

Skinkvåffla!

My eyes, my eyes!!!

Nu är jag nyfiken på om ni får samma bild på näthinnan av en skinkvåffla som jag får. Eller är det min snuskiga fredagsfantasi som leker med mig?

Inga kommentarer: