onsdag 26 mars 2008

Inga spärrar

Satan vad ont jag hade i nacken i natt. Jag låg nästan och halvgrät innan E förbarmade sig över mig och hämtade en värktablett. I dag har det släppt något, men jag måste ta mig ifrån kontoret snart för min arbetsställning på kontoret är banne mig sämre än den jag har hemma. Jag är rädd för att det skulle kunna förvärra min skörhet.

Jag delar nämligen skrivbord med en kvinna som bara är här på måndagar. Eftersom satt här långt före jag var påtänkt är skrivbordet inställt efter hennes längd (ca 1,5 dm kortare än jag) och det är inte höj- och sänkbart. Därför sitter jag extremt tillbakalutad i min kontorsstol och försöker att böja huvudet framåt så försiktigt som möjligt.

Släpp någon gång då, nackspärrsdjävul!

2 kommentarer:

Emm sa...

åh, jag hoppas det blir bra snart.....

Vad gäller graviditet så hände samma sak för mig igår. Konstiga blickar för att man säger nej till öl och dricker vatten...

Suck

30-nånting sa...

Tack emm. Och man undrar vad man är för en person i vanliga fall när folk tycker att det är så märkligt att man tackar nej till vin och öl.