fredag 28 mars 2008

Andarnas hus

Vi har haft ett samtal på lunchen som gör mig så exalterad. Om andar, spöken, medium och spådomar. Jag tycker att sådant är så fascinerande. Och jag skulle vilja vara den där kvinnan i stora sjalar och kjolar som ser oknytt i varje hörn. Men det gör jag inte. Och det är så tråkigt. Jag har med lite god vilja varit med om två övernaturliga händelser i mitt liv och det räknas väl knappt?

Ett medium sa en gång till mig att jag har förmågan att se vad som rör sig därute bara jag övar upp den. Men i så fall har jag jädrigt kass uppkoppling. Vem ska jag ringa för support?

2 kommentarer:

Amanda sa...

Vi ser det vi vill se.
Det är de falska medierna som är de riktigt otäcka spökena.

Mvh,
Cynikern som skrivit en rysare om just detta.

30-nånting sa...

Oj vad spännande. Jag blir mer och mer intreserad av din bok!