måndag 3 mars 2008

Närkamp

Jag blev muddrad i går på flygplatsen. Det pep när jag skulle gå genom den där bågen. Förmodligen var det mina skor, men det orkade de inte kolla. Jag fick i stället vänta på att en kvinnlig vakt skulle bli klar för att genomföra den mest närgångna muddring jag varit med om.

Hon kände på och strök längs med armarna och axlarna. Så långt kändes allt normalt. Men när hon sedan började stryka över brösten, trycka med fingrarna mellan brösten och känna runt behåns byglar kändes det som om vi skulle ha behövt ta in på hotell. Hon gick vidare med att känna och klämma både här och var. Hon stoppade till och med in ett finger innanför byxlinningen för att känna lite därinnanför. Jag stod bara och gapade och efteråt kände jag mig...jag vet inte, lite besudlad tror jag.

2 kommentarer:

Muminen sa...

Huga! Du har min fullaste förståelse för att du kände dig besudlad efteråt. :-S

30-nånting sa...

Tack muminen.