fredag 7 mars 2008

Falsk flagg

Jag erkänner. Jag har farit med osanning här på bloggen. Inte är jag trettionågonting. Jag har inte ens fyllt trettio än. Men om precis en vecka, då gör jag det. Så när jag startade den här bloggen (som jag ursprungligen ville skulle heta Livet runt det trettio) tog jag mig den konstnärliga friheten att döpa mig själv till 30-nånting. Förlåt.

I morgon har jag partaj så jag har lagat mat hela förmiddagen. Det har hackats och skalats och ett helt köttberg har tagits om hand. Det ska bli kul. Framför allt ser jag fram emot den enorma Apelsin-mojiton jag ska bjuda på, och dricka av, och att få träffa de flesta av de jag tycker om bäst!

2 kommentarer:

Emm sa...

nej men fy!!! Ljuger du? ;-)

GRATTIS!!!!!!!!!!!

30-nånting sa...

Haha, ja det kändes lite nervöst att erkänna faktiskt.

Tack!