måndag 10 mars 2008

Förfest

Egentligen fyller jag inte år förrän på fredag. Men det gjorde ingenting att vi firade mig i förväg och jag är fortfarande alldeles lycklig i dag. Glad inifrån och ut, som det ska vara.
Ballonger är väl ett måste på ett kalas? De här fina ballongerna kom bäst till sin rätt i lampan ovanför köksbordet och förgyllde festen hela kvällen och natten.

Titta vilka fina blommor jag fick. En bukett kom med bud och en kom med underbara vänner.

Det här är en del av en "fejkpresent" som jag fick. Jag blev jätteglad för den här presenten (notera särskilt den stora boken - helt underbar titel!) och fattade ingenting när jag såg mina vänners namn på den stora presenten också. Jag är sjukt bortskämd med världens bästa vänner och familj, så är det bara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe vilka fina bilder! Fint kompilerat och härligt att du gillade tanken ;)
/En av fejkpresentgivarna

30-nånting sa...

Absolut! Det var en jättefin present.