fredag 12 december 2008

Start me up

Trick för att få ut bebis:

Gå i trappor: det gör jag varje dag eftersom vi bor uppe på en höjd. Ger ingen verkan.

Äta färsk ananas: det gjorde jag i går. Mycket gott men tyvärr verkningslöst.

Städa: räknas det att städa toaletten? Det gjorde jag också i går, men inte startade något för det.

Massage: underbart skönt, men har inte hittills satt igång något. Schh säg inget till E.

Kvar att testa: Putsa fönster (hahaha), sex och ett glas champagne.

Min egen fundering är att göra någon sorts bebisdans med tunga steg (tänk afrikansk dans), hopp och rumpskak. Vad tror ni om det?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror steeenhårt på fönsterputs!! Och eventuellt med påspädning av resternade tips ;o)

30-nånting sa...

Fönsterputs, åh nej. Det kan vara det värsta jag vet... Blir jag tillräckligt desperat så kanske. Men det finns andra tips jag hellre testar innan.

Anna sa...

Det kanske inte finns nåt större behov av detta, men mitt tips är tapetsering :D Var en riktig igångsättare för oss förra gången.

30-nånting sa...

Haha Anna, tyvärr har vi inget tapetseringsbehov just nu...