torsdag 4 december 2008

Outcast

Ett spännande fenomen som framträtt den senaste veckan är att jag plötsligt blivit en social paria. Det är nästan ingen som ringer och jag får definitivt inga inbjudningar till fika, luncher eller andra evenemang. Alla verkar bara gå och vänta på att jag ska meddela att Pyret har kommit. Men vad har de tänkt att jag ska hitta på till dess? Det kan ju vara mer än två veckor dit.

Den enda som vågar bjuda med mig på saker är Chloë och det är jag mycket tacksam för. Allt annat som händer i veckan har jag fått styra upp själv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men liten :( Usch, nu får jag dåligt samvete! Ska se till att vi vågar oss på att styra upp saker, det är ju precis som du säger - det kan dröja två veckor!
Vi ses i alla fall ikväll! Kram

30-nånting sa...

Haha, som vanligt bara dumt att få dåligt samvete! Jag tycker bara att det är en intressant företeelse. Och vi ses ju ikväll!

Hieronymus sa...

Hörru, paria, jag är ju FÖRKYLD! :) Men visst, jag väntar också på "The Pyre".

30-nånting sa...

Haha, men vi hade ju faktiskt något inbokat (stort plus) och en förkylning är ett fullgott skäl att avboka tycker jag!! Krya på dig.