lördag 20 december 2008

Äntligen hemma

I eftermiddags fick vi komma hem. Vi längtade oss fördärvade båda två så det var helt underbart att få komma hem till våra saker. Vi har hittills hunnit med seightseeing i lägenheten med Mira, alla tre har sovit och så har vi ätit. En del av oss oftare än andra.

Ikväll fortsätter vi nog på den inslagna vägen.

Det känns ovant fast ändå inte. Det är klart att vi måste lära känna varandra alla tre och det tar lite tid. Samtidigt känns det som om det gått oceaner av tid sedan Mira kom till oss och inte att hon bara är inne på sitt tredje dygn hos oss.

Tack för alla era snälla, uppmuntrande och fina kommentarer. Jag ska snart återgälda dem med en förlossningsberättelse, hahaha.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till den lilla! Nu är du mamma, jag känner dig liksom inte ens men det är så häftigt när några just blir föräldrar.
Dessutom vill jag säga "Hah! Jag trodde i hemlighet att det skulle bli en tjej! (Borde ju såklart sagt det innan så jag verkat duktigare, men ingen frågade och jag följer även preggot's blogg så nyss kommenterade jag där angående hennes delivery-date och passade även på att gissa att hon får en pojke. Vill ju inte göra samma misstag två gånger.).

e.s sa...

Kram kram kraaaam

30-nånting sa...

Linnea, vad kul, då visste du mer än jag. Men E var inne på tjejspåret hela tiden. Och jag kan nog tänka mig att preggot får en tjej. Ska bli mycket spännande att se. Har du några barn förresten?

e.s, stor kram tillbaka!

Anonym sa...

Ja, det ska det:)
Nej, inga barn här, än. Blir klar med min utbildning i juni som det ser ut nu så jag ska väl jobba lite först innan det blir några barn gjorda. Även om jag redan längtat länge och fortfarande längtar, såklart.