tisdag 13 oktober 2009

No need to argue

Kommer ni ihåg min inspirationslöshet? Vi har fått vår feed-back i dag och tro det eller ej, men min var faktiskt jättebra! Kanske bland de bästa till och med. Jag har till och med fått ordet "superduper" i responsen. Det är några synpunkter läraren har som jag definitivt håller med om. Till exempel lite för korta stycken. Men generellt sett känns det som om han gillade det han läste.

Ha! Det här måste vara ett tillfälle som bör firas med vaniljglass och varm chokladsås, väl!?

4 kommentarer:

Anna sa...

Åh, grattis! Jättekul. Självklart värt att fira ;)

30-nånting sa...

Tack Anna! Chokladsåsen är precis klar och glassen framdukad.

Amanda sa...

Hurra! Ja ibland behövs objektiva röster för att man ska inse vad man kan.

30-nånting sa...

Det kändes faktiskt väldigt bra, Amanda! Mycket konstruktiv kritik och väldigt mycket positivt dessutom. Vi har två lärare och den här läraren är bäst av de två på att ge kritik så det känns riktigt kul. Jag somnar nog med ett leende på läpparna i kväll.