måndag 12 oktober 2009

Trippin'

Shit pommes frites. Nu har vi bokat vår bröllopsresa! Under en tid har jag kollat in Gran Canaria och Puerto de Mogán. Vår plan var att vi skulle åka en vecka med Mira i januari och sedan ta in på ett mysigt hotell i, till exempel, Trosa någon gång under våren bara jag och E.

I fredags ställdes det på ända när jag och Chloë började prata om New York. Min stora resekärlek. Så, nu är det bokat. Jag och E åker till Det stora äpplet den 10:e januari tillsammans med Chloë och Snuggles. Totalt är vi borta sex nätter och vi kommer att sakna Mira galet mycket, men jag tror att vi kommer att ha ofantligt kul också. Mira lär knappt märka att vi är borta när hon får fullt fokus av sina mor- eller farföräldrar.

Åh, jag längtar ... fast det känns lite skönt att det inte är förrän i januari vi åker.

2 kommentarer:

Emm sa...

Men ni måste åka till Trosa ändå! Bo på Ågården i vår. Super!

30-nånting sa...

Är det så Emm. Det ska jag definitivt kolla upp. Romantik kan man aldrig få för mycket av.