måndag 2 juli 2007

Wild mood swings*


Det är svårt att veta var man har mig i dessa dagar. Humöret svajar så in i bomben (var alldeles för längesedan jag använde det uttrycket). I går skällde jag ut både mig och E för att vi gick och såg så nedstämda ut för att borrandet fortfarande inte behagar fungera. Jag gormade och höll på och sa åt oss båda att ta oss i kragen. Till slut beslutade vi oss för att ta semester. Semester från allt fix och så får vi ordna en rejäl slagborr till hösten och återuppta fixandet då. Så nu ska jag sluta rapportera från "Äntligen hemma" och kanske börja blogga om något annat än lägenheten ett tag. Dessutom tvingade E mig att ta i hand på att vi aldrig mer ska köpa något som vi måste fixa med direkt. Nästa gång blir det nybyggt. Så vi ses i Norrlands inland i framtiden!


* En skiva som jag fortfarande gillar mycket - den beskriver väldigt väl hur jag varit på senare tid. Jag tror jag drar hem från jobbet nu och rotar fram den ur den enda kartong vi har kvar att packa upp. Sedan ska jag störa grannarna hela kvällen med mitt yl.

Inga kommentarer: