torsdag 5 juli 2007

How deep is your love

Jag och E hade en liten "Tänk om"diskussion i går. Premisserna var följande: jag skulle utveckla ett kraftigt getskägg och han skulle få rejäla man-boobs och vara stolt över dem och bära tighta tröjor. E sa att han skulle vara tillsammans med mig men kräva att jag rakade eller vaxade bort skägget, annars skulle han inte klara av det. Jag sa, väldigt övertygande, att jag absolut skulle fortsätta vara tillsammans med honom och hans stolta man-boobs. Men nu kommer frågan, hur ytlig är vår kärlek egentligen? Skulle den klara en katastrof? Och, viktigast av allt, varför diskuterar vi sådant här överhuvudtaget?

2 kommentarer:

Hieronymus sa...

Jag tror E skulle göra sig mycket bra i tajt tröja och man-boobs...

30-nånting sa...

Och jag tror att min veka haka skulle tjäna på ett kraftigt skägg...