tisdag 10 juli 2007

Frånvarohanteraren

Jag och E ska ut och äta i kväll. För att fira att min semester hunnit börja (har haft två dagar hittills) och att hans snart kommer (bara två dagar kvar). I morgon flyger jag upp till huset vid havet och världens sötaste brorson kommer och möter mig på flygplatsen. Han fullkomligt älskar flygplan så jag kan tänka mig att han kommer att gå i spinn över att faktiskt få se ett på nära håll. Bloggandet kommer att minska dramatiskt. Inte för att jag tror att någon bryr sig så mycket om det, men till den av er som eventuellt gör det vill jag bara säga: Ha en sjujäkla bra sommar!!!

1 kommentar:

Hieronymus sa...

detsamma. själv har jag gjort absolut ingenting på mina semesterdagar hittills. tur man ska iväg så att man slipper få ångest över hur slapp man är :)