måndag 9 juli 2007

Dataåldern

Nu har det gått för långt. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den här dataåldern vi lever i. Det är snart spöktimme och jag och E ligger i sängen med varsin laptop i knäet. Jag bloggar och E, ja jag vet inte vad han pysslar med men nu måste jag tydligen logga in på MSN så att han kan skicka en länk till mig. Nu har jag kollat in länken och det handlar alltså om att klappa till en apa rejält. Om du vill testa, klicka här.

I dag har annars varit en bra dag. Jag lunchade med J och L, och sedan strosade vi på stan ett tag och kollade lite kläder och inredningsbutiker. Både jag och J har flyttat nyligen så vi spanade in allt möjligt skit. I kväll kom min moster och mina två kusiner hit för att sova ett par nätter. Eftersom vi har ett gästrum nu får de husera där i stället för i vårt vardagsrum. Mycket skönt. I morgon blir det Gröna Lund. Jag älskar det där stället så det ser jag fram emot. Godnatt och sov så gott.

Inga kommentarer: