torsdag 19 juli 2007

Tji fick ni


I går trodde nog både min kära mor och min kära svägerska att det var klart. Fixt och färdigt. In the bag. Jag och E har nämligen sagt att vi ville åka ut och tälta, det vill säga att pappa skjutsar ut oss på en ö, dumpar oss där och kommer och hämtar oss på morgonen. Efter många om och men tog vi oss ut vid halv elva i går kväll. Då hade vi hunnit ha vädrets makter emot oss och drällt ner tältpinnarna i vattnet. Jag trodde faktiskt aldrig att det skulle bli av. Men iväg kom vi och gissa vilka som blev snopna när vi kom hem i morse utan ringar på fingrarna... Sorry, ingen förlovning ännu. Jag lovar att jag rapporterar direkt om det sker någon ändring på den fronten. Men såvitt jag vet är det inget på gång.


I morgon ska jag och E på trädgårdsbröllop, så håll tummarna för bra väder. Det ska bli fantastiskt kul och jag ser fram emot att bli rörd, berörd och ja...full!

Inga kommentarer: