lördag 14 mars 2009

Tårtan

Efter århundradets i särklass tråkigaste kväll, jag och E bara längtade tills vi skulle få gå och lägga oss så att dagen skulle vara över (i och för sig hade vi ganska kul åt det), är det så äntligen lördag. Och inte vilken lördag som helst utan min födelsedag.

Hela 31 år har jag hunnit bli och det känns inte så speciellt. Förra årets födelsedag var så fantastiskt rolig så det tänker jag inte ens försöka toppa. Men i kväll ska jag och Mira på tjejkväll. Det blir middag, vin (förmodligen inget för mig) och Melodifestival.

Förut älskade jag Melodifestivalen, men på senare år har mitt intresse svalnat betänkligt. I år är första gången på länge som jag faktiskt har sett alla deltävlingar och det har inte direkt ökat mitt intresse. Men tillsammans med Chloë, Lärarinnan och Förskollärarinnan och så Mira såklart tror jag att det kommer att bli ett alldeles perfekt sätt att fira min födelsedag på.

Hoppas att ni har en bra dag också. Min födelsedag. Ät lite tårta vettja!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på din dag!

Esther sa...

Grattis!

30-nånting sa...

Tack Linnea, Esther och Amanda!

Tre stycken sa...

Försentgrattis från mig också!