fredag 13 mars 2009

Skitprat

Jag trodde att jag hade varit med om bajskalas tidigare, men jag antar att det är med bajskalas som vinterkräksjukan eller orgasm. Tror man att man haft det har man inte haft det för har man haft det V E T man.

I dag skulle vi skynda oss från BVC för att hämta E hos sjukgymnasten, slänga i mig mat och skynda oss tillbaka till BVC för den första träffen med föräldragruppen. Jag ammade Mira på BVC och hörde att hon gjorde i brallan medan hon åt men tänkte inte så mycket mer på det. Inte förrän jag ställde mig upp och såg några misstänka gula pölar på golvet. Jag hade en hel del att städa upp kan jag säga och lång tid tog det. Halva Mira var helt gul, jag hade skit på byxor, linne och tröja (och senare visade det sig att jag fick lite på jackan också). En av oss var grymt nöjd och somnade gott när vi åkte för att hämta E.

Vad var det för datum igen sa ni?

Inga kommentarer: