fredag 13 mars 2009

Dubbelt upp

Fredag den 13:e - igen!! Hur mycket ska mänskligheten behöva stå ut med detta år?

Tur att jag skrapade vår Trisslott i går så att de där 50 kronorna tillföll oss. Nu ska vi bli äckligt rika och spendera dag ut och dag in. Eller så blir det två nya lotter helt utan vinst, vem vet.

I dag ska Mira få sina första vaccinationssprutor. Jag gruvar lite för feber och det som Lillebror skrämde upp mig för - att Mira ska se helt livlös ut. Det händer tydligen för en procent av barnen och det är en procent för mycket om du frågar mig.

Men, det är ju fredagen den 13:e så vad kan gå fel?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har oxå hört talas om det där, kan dock säga att när Elma fått de där sprutorna har hon inte reagerat ett smack.

Hoppas allt gått bra för er i alla fall!

30-nånting sa...

Anna, reaktionen blev smärta! Nu på eftermiddagen blev hon superledsen och grät jättemycket så vi pyttsade i henne Alvedon och sedan blev hon sitt vanliga pratsamma jag igen. Hoppas att det är allt hon behöver vara med om.

Anonym sa...

Bra att det inte blev värre, och hoppas det inte hände nåt mer! Alvedon är alltid bra att ha till hands :)