fredag 20 april 2007

Very cheap, nice price, just for you

Så var jag hemma från mina resor denna vecka. Nästa vecka bär det iväg igen. För den som planerar att köpa ny lägenhet och sälja sin kan jag rekommendera att faktiskt vara på plats! Det blir extra bökigt att inte kunna vara med när det ska fotas och fixas med mäklare hit och dit. Men nu har jag haft möte med två mäklare och vi har bestämt oss för den vi ska anlita. Det känns jättebra och jag hoppas att det blir det också. Det är svårt det där med mäklare. Det är väl detsamma som med alla försäljare, där jag själv faktiskt också räknas in. Man känner sig alltid lite lurad, det handlar bara om att känna sig mer eller mindre lurad. Och med den här känner vi oss mindre lurade, vilket är toppen.

Vi försäljare är ett obehagligt släkte...

Idag är det i alla fall fredag, och det får till och med vi försäljare fira!

Inga kommentarer: