onsdag 11 april 2007

Jobb - the quest for the holy grail

Jag ska ge mig in i jobbdjungeln igen. Har inte haft mitt nuvarande jobb särskilt länge, men trivs inte riktigt. Det är lite för mycket resande i jobbet. Jag pallar inte riktigt med att packa varje söndag och komma hem varje torsdagkväll.
Men nu kommer vi till den springande punkten. Hur ska jag veta vad jag vill göra och vad jag klarar av? Jag vet att jag tycker om att skriva, jag vet att jag är lite av en teaterapa (i alla fall i rätt sällskap) och jag vet att jag är en grym administratör. Hallå, är det någon som söker en administrerande teaterapa med en massa ambitioner men som liksom aldrig kommer någonvart? Inte det? Nej, jag tänkte väl det. Jag får väl fortsätta leta en mall där jag kan tänkas passa in, med en del justeringar.

Inga kommentarer: