torsdag 26 april 2007

Back in business

Har varit på resande fot och det har varit fullt upp från morgon till, ja i alla fall sen eftermiddag. Jag har väl däckat strax efter nio varje kväll. Men nu har jag hunnit uppdatera mig och kollat in braiga Mats sida där han listar de snyggaste hunkarna just nu. Jag måste säga att jag instämmer i de flesta, men någon jag har upptäck först på senare tid är denne man. Jag blev helt förälskad i honom efter att jag sett The Holiday. The Holiday är för övrigt den bästa romantiska komedin jag sett på länge - den är precis vad jag har saknat i denna genre på senare tid. Detta innebär att jag sett den åtminstone 3 gånger, och längtar redan tills jag kan se den igen. Kanske med en glassbytta som sällskap. Hm, jag tror att lördagsplanerna är klara.

Inga kommentarer: