måndag 16 april 2007

Lägehetsfrossa


Vi ska bli med större lägenhet. Efter tre och ett halvt år på 45 kvm tycker vi att tiden är inne för att vi ska kunna smälla i fler dörrar än bara toadörren. Kruxet är bara att jag för närvarande är på resande fot, vilket innebär att min sambo själv tittade på en lägenhet igår och ska göra det ikväll också. Allt jag har att gå på är med andra ord bilderna på lägenheterna och min sambos ord om dem. Det skulle säkert gå bra, om det inte var för att vi redan varit på ett par visningar tillsammans och jag vet hur svårt min kära sambo har att tänka in våra saker i en redan möblerad lägenhet. Men ikväll har vi tur, det är en omöblerad lägenhet han ska titta på. Så håll tummarna nu, det här kan vara vår enda chans.
(Rummet på bilden har ingenting med oss att göra, den är lånad)

Inga kommentarer: