måndag 28 mars 2011

Sons of Anarchy

Vi har snöat in på Sons of Anarchy just nu. Är inne på tredje säsongen och som vanligt när vi tittar på något så intensivt lever vi oss in i det till fullo.

Häromdagen insåg jag att E ser ut som Opie (han till höger) när han har en viss mössa på sig. När jag sade det visade det sig att E tänkt tanken själv också.

Dagen därpå insåg vi att min skugga såg ut som Jax (han till vänster). Mest på grund av frillan men även den vaggande gången var rätt lik.

Fast vi är inte i närheten av lika hårda som de där killarna är. Vi är inte lika illa ute som de är heller, vilket känns skönt. Jag pallar inte så mycket drama i mitt liv just nu.

Bilden lånade jag här.

3 kommentarer:

Amanda sa...

hehe
igenkänning
"vem vill vara med i ett mc-gäng, gu' va JOBBIGT och FARLIGT, ja-menar vad är vinsten? varför blev dom inte bara lärare, rörmokare och veterinärer" säger vi varje gång

(men älskar't = macbeth on bikes)

30-nånting sa...

Haha, och här vill E vara lite tuffare och hårdare medan jag blir alldeles trött av allt sattyg som händer. E brukar annars säga att det är alldeles för lite knark i hans liv. Haha.

30-nånting sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.