fredag 11 mars 2011

Dressad

I dag är jag glad. Jag trodde nämligen att jag var ute på omöjligt uppdrag i går. Att hitta en amningsvänlig klänning, som är tillräckligt fin för att få vara med på en vigsel nästa helg och helst av allt skulle det ju vara något som jag skulle vilja använda sedan (post-amning och tjockismage) men det kändes som en utopi.

Vi drog i alla fall iväg till en köpcentrum och jag hade siktet inställt på H&M. Men jag hann aldrig dit. Mango lurade in mig och där hängde den. En jeansklänning i det mjukaste tyg man kan tänka sig. Jag blev kär i den redan på galgen. Att den sedan kostade mycket mer än jag först hade tänkt ger jag blanka fasen i. Den här klänningen kommer jag att använda mycket! Det känner jag redan nu.

Nu ska den bara glammas upp med smycken och snygga strumpbyxor och klackiskor (äntligen!) och sedan är jag redo för att fira min älskade Hovmästarinna och hennes Kock.

2 kommentarer:

Amanda sa...

å så snygg!

du är bra på klänningar du

30-nånting sa...

Visst är den fin! Den är helt fantastiskt skön dessutom.