lördag 19 mars 2011

Pyssel och papp

Nu jädrar hörrni, i dag ska jag bli så snygg som jag bara kan bli för jag ska fira Hovmästarinnan som gifter sig i dag.

Jag har burit min Belly bandit (tack för tipset, Amanda) varje dag och tycker minsann att magen tagit ihop riktigt bra och nu ska den degmage som fortfarande finns kvar döljas så gott det går i min nya fina jeansklänning.

Dessutom pressade jag på mig min vigselring i går (det gick med hjälp av iskallt vatten, tvål och profylaxandning) och jag har målade tånaglar (enbart av den anledningen att jag kan måla dem nu - hurra!).

Jag börjar känna mig som mig själv igen. Skål för det!

2 kommentarer:

Amanda sa...

GÖTT!
Ger mig fan på att min också hjälpt massor, men jag tycker allt den gör lite ont jag. (Ärret.) Har nog bara använt 3 - 4 ggr, ett par timmar i stöten.

30-nånting sa...

Amanda, jag har använt den i princip varje dag sedan jag fick den och kanske max två-tre timmar per gång - men det känns absolut som om magen är mindre nu än den var förra gången.