fredag 6 november 2009

Hold me, thrill me, kiss me, kill me

Med ett glas vin i kroppen känns det plötsligt helt okej att jag ska ligga på en nästintill obefintlig madrass på golvet i natt. Det känns också helt okej att jag inte har skrivit ett ord på nästa skoluppgift som ska vara inne på måndag. Det känns dessutom helt suveränt att svärföräldrarna är här hela helgen så att jag och E kan gå ut och dricka, ehrm, vin i morgon. (Någon som möjligtvis noterar en tendens?)

Hur leker livet med er såhär en fredag eftermiddag?

4 kommentarer:

Amanda sa...

Vinglas i näven - tick.
Uppätna pizzor - tick.
Nästan sovande jättebebis - tick.
Inte min natt - tick.
Snart sams med maken så vi kan kolla film i harmoni - tick.

ak sa...

Ni förtjänar MASSOR med vin ikväll! Njut!
Kram från hon som just nu håller på med en liten lemon marang pie ala Livet eller något liknande

30-nånting sa...

Amanda, hur gick det med filmtittandet? Blev ni sams?

ak, tackar. Och lycka till med pajen. Känner jag dig rätt kommer du att snitsa till den så att den blir ännu bättre!

Amanda sa...

Jo tack det var väl en sådär kväll (trötthet/konstig grälsjuka/jobbfrustration) men vi har inte googlat 'skilsmässa' idag i alla fall!