onsdag 25 november 2009

Hårfint

Dra mig baklänges! Jag ska klippa mig - gratis! - om två veckor. Har ni hört något så fantastiskt? Och nej, det är inte en kompis som ska klippa mig utan en frisörtrainee på Sacha Juan. Kicki skrev om Zaida, som också bloggar på Daisy beauty, som behöver fler träningsobjekt. Det är där jag kommer in. Jag tänker att en utbildad frisör kan göra underverk med mitt oklippta hemmafärgade hår. Det kan i alla fall inte bli värre.

Så nu har jag sett till att E ska jobba hemifrån den eftermiddagen och jag ska lugnt överlåta mitt hår i Zaidas händer. Jag återkommer med resultat och då kanske jag också ska bjuda er på en före-bild.

3 kommentarer:

Amanda sa...

YESS
älskar sånt!
Mvh,
Hobby-ytlig

30-nånting sa...

Jag vet, det ska bli helt underbart.

Stycket sa...

Ja va spännande! Det ser jag fram emot! :-)