fredag 17 april 2009

Villl ha...

I dag vill jag ha mycket pengar för att investera i brallor som sitter uppe. Degmagen är fortfarande kvar men as we speak väger jag två kilo mindre än jag gjorde FB (Före Bebis) och röven verkar ha minskat i storlek.

Jag vill också ha en egen kock som kan laga ihop något smarrigt till oss i kväll. Jag är rädd för att det blir köttbullar och makaroner annars. Vad är det för skit på en fredag?

Jag skulle vilja få hit en hantverkare som fortare än kvickt kan sätta upp tapeten i Miras rum. Jag försöker övertala E att det är jätteroligt att tapetsera och att det visst är en passande aktivitet för en fredagkväll. Det går sådär.

Och så vill jag ligga! Det var sjukt längesedan. Men så kom det också en korsbandsskada och ett huvud med 33 cm omkrets i vägen.

2 kommentarer:

Anna sa...

Haha, bra inlägg! Ang. det sista är det väl så att den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. Eller? ;)

30-nånting sa...

Haha, eller så kan man vänta fööör länge när man väntar på något gott. Jag tycker alltid jag får vänta för länge när det vankas godsaker...