söndag 5 april 2009

Roomservice

I går var jag, Journalistinnan och Chloë på Det stora möbelvaruhuset i princip hela dagen. Miras rum är i full gång att inredas och det kommer att bli så himla fint! Det blir en vit fondvägg med silvermoln och så detaljer med en massa färg på i rummet. Det är ganska mycket orange men också rött, rosa och lila på kuddar, mattan, lampskärmen och överkastet. Åh, jag längtar tills vi fått rummet i ordning helt och hållet.

I morgon flyger jag och Mira (bara vi två, gulp!) till Huset vid havet och Lillan har påpassligt nog fått feber. Nåväl, lite resfeber ska man väl ha - tror jag.

Ser ni en förvirrad tjej i 30-års åldern (fast jag ser nog mer sliten ut än så) med ett barn på ena armen och skötväska, ryggsäck, barnvagn och bilbarnstol på den andra på Arlanda tidigt i morgon bitti kan ni väl komma fram och hälsa och kanske erbjuda lite handräckning!

Inga kommentarer: