måndag 31 januari 2011

Questionnaire

Några frågor från Amandas blogg besvaras här:

TA UPP NÄRMASTE BOK, SLÅ UPP SIDAN 18, RAD 4. VAD STÅR DET DÄR:
"Det löftet höll han sedan ända till nästa dag."
(Jonas Jonasson - Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann)

VAD VAR DET SENASTE DU SÅG PÅ TV:
Dinosaurietåget med Mira.

BORTSETT FRÅN DATORN, VAD HÖR DU PÅ JUST NU:
Ljud utifrån, flygplan som går in för landning, barnröster och så min egen, tilltäppta, andning.

NÄR VAR DU SENAST UTOMHUS OCH VAD GJORDE DU DÅ?
Jag tog en låååångsam promenad till närmsta köpcentrum och har inhandlat två pussel bland annat. Ett till Mira som "storasysterpresent" och ett till mig och E för att vi ska göra något annat än att slötitta på tv varje kväll. Vi får se hur det blir med det men tanken är god i alla fall.

VAD HAR DU PÅ DIG?
En svart tröja, svarta gigantiska trosor och vita stödstrumpor.

VILKEN VAR DEN SENASTE FILMEN DU SÅG?
Youth in revolt. Smårolig och lite smågalen.

SKULLE DU ÖVERVÄGA ATT FLYTTA UTOMLANDS?
Oj det här blir en samvetsfråga. Spontant skulle jag vilja vara en sådan som säger JA JA JA. Det var ju ändå jag som drömde om att bo i ett penthouse i New York och att göra karriär på Manhattan. Ha ha ha.

Just nu är allt jag drömmer om ett radhus max tre mil från närmsta förälder/svärförälder och då kan jag säga att en utlandsflytt är helt utesluten.

Inga kommentarer: