måndag 14 december 2009

Jag kan inte sova...

...jag ligger i soffan just nu fast jag egentligen hellre skulle mysa med E (som äntligen är hemma!) i sängen. Men Mira blev så hängig i kväll och då gnyr hon så lågt så jag är rädd att jag inte skulle höra henne om hon vaknar. Efter nästan ett år vågar jag fortfarande inte lita på min mammahörsel trots att den inte svikit mig ännu.

Förresten ska jag på en liten förstaintervju på det där jobbet min före detta chef tipsade om på torsdag. Men glädjen över det gick över snabbt när Mira kräktes och grät och kräktes och grät nu på kvällskvisten. Hon har inte kräkts mer, men har lite feber. Jag misstänker att hon kanske är ett sådant barn som kräks när hon får feber. Finns det sådana barn?

Allt jag vill är att Mira ska pigga på sig just nu. När det är ordnat hoppas jag att intervjun på torsdag går bra.

Inga kommentarer: