onsdag 14 december 2011

Finkultur

Jag är så glad för jag har äntligen hittat en ny skräp-tv favorit nu när det inte visas något Bachelor/Bachelorette och det är nästan inga avsnitt kvar av Real Housewives of you name it.

Millionaire Matchmaker!

Vilken tv-pärla. En oerhört provocerande kärring som aldrig låter någon annan prata till punkt som ändå verkar veta ungefär vad hon snackar om när hon hittar partners till miljonärer. (Jag tror att hon har varit i något sorts blåsväder nyligen, Patti Stanger som hon heter, men jag har inte orkat kolla upp vad det handlar om)

Jag mysryser varje avsnitt, både av lite generat pirr när dejter går bra men också av generöst med skäms.

I like it a lot!

3 kommentarer:

Erika sa...

Det låter ju fab! Vilken kanal och tid? hehe

Strawberry milkshake sa...

hahaha, det är ett underbart program! om jag inte minns fel är det bravo som sänder, iallafall i usa. men patti är aningen läskig tycker jag.

30-nånting sa...

Hahaha Erika....

Jordgubben, det är hon verkligen.