fredag 7 oktober 2011

S O S

Förra veckan skickade jag en nödsignal till Hovmästarinnan och den hörsammades.

Jag skrev att jag skulle vilja sova över hos henne någon gång när passar och det tyckte min kära vän skulle gå bra.

Så i morgon åker jag ut till Hovmästarinnans och Kockens fina hus, Kocken ska laga middag åt oss, jag har köpt fyra flarror vin och när det är dags att sova får jag ligga alldeles ostört i ett eget rum. Just nu känns det som om det inte kan bli lyxigare och jag är så glad för att jag har vänner som kan ge mig en paus från familjelivet ibland. Det blir liksom lättare att uppskatta det när man fått vara ifrån det en liten stund.

2 kommentarer:

Erika sa...

Vad härligt! Hoppas att du får en toppenkväll. Det verkar onekligen så!

30-nånting sa...

Det hoppas jag också Erika.