tisdag 23 mars 2010

Just chaos

Jag är inne på min andra jobbvecka och det är nu det har blivit riktigt kaos i min hjärna. Precis nu känns det som om jag inte kan någonting, kortkommandon jag har kunnat sedan länge är plötsligt som bortblåsta och jag känner mig riktigt inkompetent.

Men det brukar ge med sig. Och en uppsida är att jag faktiskt hinner läsa lite bok till och från jobbet. Mycket lyxigt.

En nersida däremot är att idéer för blogginlägg poppar upp i min hjärna flera gånger per dag, men innan jag hinner hem är de som bortblåsta. Det enda kroppen orkar med är att dega i soffan.

1 kommentar:

Lfthmn sa...

Man kan ju mejla till bloggen om du inte testat det än. Då kan du bara skriva ner det du kommer på, med rubriken i ämnesraden som vanligt, och så poppar det upp på bloggen. Perfekt om du känner att du inte vill gå in på bloggen från jobbets dator. Kram!