onsdag 5 augusti 2009

Nojigt

Lill-lördag i dag. Och om tre dagar är det Stor-lördag och dagen D för oss. Mira är just nu hos min moster som ska vakta henne på lördag. Det gjorde lite ont i hjärtat att lämna henne när jag såg att allt hon ville var att få komma till mig. Men det var bara att bita ihop. Förmodligen (läs: hoppas hoppas hoppas) började hon skratta så fort jag försvunnit ur hennes synfält.

Vi ska strax åka och hämta henne.

Nu sitter jag i min bröllopsfrisyr (luggen är flätad och fäst på sidan av huvudet med en blomma) och försöker föreställa mig hur det ska bli på lördag. Jag är inte så stressad som jag trodde att jag skulle vara i detta läge. Å andra sidan ska jag åka ut till logen och räkna stolar och bord. Tydligen har de blivit bestulna på ett antal bord. Visar det sig att det fattas sittplatser tror jag att pulsen kan komma att öka.

I'll be back!

5 kommentarer:

Esther sa...

Lycka till på lördag! Önskar dig en underbar bröllopsdag!

Anna sa...

Hoppas allt blir finfint! Det var roligt att springa på varann idag :D

Stycket sa...

Åh, va spännande! Jag är helt säkert på att det kommer att bli en perfekt dag på alla sätt!

Stort lycka till och snällasnällasnälla lägg ut en liten bild i alla fall? Kramkram!

Amanda sa...

nämen kära ni, hur fort har det här gått ijenklien? SJUKT.

det kommer inte att bli ett dugg som ni tror men mycket mycket bättre. relax! många grattiskramar, ska tänka på er på lörd.

(är det fortfarande den läckra fcuk-klänningen som gäller?)

30-nånting sa...

Tack Esther!

Anna, detsamma!

Stycket, tack och jag lovar att lägga ut bilder.

Amanda, det låter bra. Ska relaxa så gott det går. Och festa rejält! Och ja, det är fortfarande fcuk-klänningen som gäller. Älskar'n.