måndag 24 augusti 2009

Copycat

Jag ska återgå till skolbänken i höst. Eller så mycket sittande i skolbänken blir det inte. Mer sittande hemma i soffan eller fåtöljen. Jag ska gå en distanskurs i copywriting. Nu ska mitt skrivande trimmas så att drömjobbet blir mitt efter årsskiftet.

Nu vet jag inte exakt hur drömjobbet ser ut för mig men det har jag tänkt bestämma mig för. Det känns som om det kommer att bli lättare att söka jobb med någon sorts fokus och inriktning.

Men först, skola. Inköp av kurslitteratur och ett fint block att skriva i. Det måste jag alltid ha när en ny termin börjar. Jag måste erkänna att det känns nervöst. Det var ett tag sedan.

2 kommentarer:

Amanda sa...

coolt!
heja!
tutt som ofta hänger borta hos mig är supercopy, tveka ej att ta kontakt om det är nåt.

30-nånting sa...

Tack Amanda! Och jag kanske tar dig på orden en vacker dag!