torsdag 2 augusti 2012

Fort var det gjort

Livet - eller något liknande - rullar på. Och vi har köpt hus!!! Otroligt läskigt och kul och vuxet. Framför allt vuxet. Äntligen får jag känna att vi slår ner våra bopålar och ska bo i mer än bara ett par år. Det har jag längtat efter.

Vi ska bo på ett kvarter som kryllar av barn, med lagom liten tomt och så får alla varsitt sovrum (ja jag och E tänker sova i samma rum men ni fattar). Min känsla är nu att livet kommer bli en aning enklare. Med grymma barnvakter i närheten, massor av andra ongar och mera rymd omkring oss.

Det kanske är en drömbild jag målar upp men just nu stannar jag gärna där ett slag.

6 kommentarer:

Lfthmn sa...

GRATTIS!
Är det Norrland som gäller nu?

30-nånting sa...

Yes! Det blir Norrlandsflytt i början av september.

Och tack!

Erika sa...

Var? Var! Var? Roligt, härligt och GRATTIS!

30-nånting sa...

Umedalen... (trodde jag aldrig att vi skulle hamna på men förutom stadsdelen var allt så perfekt så det gick inte att motstå)

Amanda sa...

Det blir bra! Grattis.

30-nånting sa...

Tack Amanda!