onsdag 8 augusti 2012

Tre år

I dag firar vi tre år som gifta.

Hjälp vad snabbt tiden går.

Jag måste också säga, stick i stäv med det vedertagna, att tiden efter Molly faktiskt var som en smekmånad för oss. Vi upptäckte varandra på nytt. Det händer nu och då att vi ser varandra, mitt i vardagssörjan, och jag blir lika glad varje gång.

I kväll är Chloë barnvakt åt illbattingarna och E ska bjuda ut mig på restaurang. Har klätt upp mig i min duvklänning med snorfläckar courtesy of Molly och ser fram emot en kväll på tu man hand.



Så här såg det ut för tre år sedan...

4 kommentarer:

Lfthmn sa...

Grattis! Ni var så fina! Roligt att få se de ocensurerade bilderna :-) KRAM!

30-nånting sa...

Haha eller hur. Det är bara några tappra kvar i vilket fall så nu kör jag på! Och tack!

Erika sa...

Grattis i efterskott! Och himlarns vad fin du var. Söt som en knapp!

30-nånting sa...

Tack Erika!