söndag 27 maj 2012

Mors dag

Jag har drabbats av en överjävlig förkylning. Den ligger och gror i bakgrunden och så smäller den till nu och då. Det är huvudvärk, snuva, halsont och den här förbannade hostan.

Jag är helt slut.

Värst av allt är att jag hör min mammas hostningar, dvs de jag störde mig på så mycket förut, varje gång jag hostar. Jag är min mammas dotter i alla fall, det är tydligt.

I dag är det mors dag i alla fall och Mira var på vår lokala marknad i går och fyndade. "Den kan du ha när du cyklar mamma" Jo tack! En present som gör att man skrattar så man gråter är en bra present...

5 kommentarer:

Erika sa...

Lova att du kommer att använda den också! I alla fall en gång. Jag är mycket MYCKET spänd på reaktionerna haha

30-nånting sa...

Haha jag får göra det! I så fall lovar jag att fotobevis kommer...

Amanda sa...

å fy, du också?
alltså denna saaaatans hosta, jag tappar snart livsgnistan p g av den

30-nånting sa...

I hear you - men den börjar ge med sig...jag överdoserar slemlösande på dagen och hostdämpande på kvällen.

Anonym sa...

I lööööv it! Vilken present alltså... :)