fredag 13 maj 2011

Just my luck

Fredag den 13:e i dag alltså. Mycket passande. I morgon åker vi ju till Turkiet i två veckor och som vanligt reser vi inte ett dugg lätt. Två vagnar, en golfbag, fem (!) necessärer, fyra ryggsäckar (skötväska och Miras rygga inräknade) och en rullväska. Hepp!

Och eftersom det är fredag den 13:e gjorde mitt ryggskott sig påmint i morse när jag skulle lämna Mira på dagis. Har gått och djupandats hela dagen och Molly, som nog känt på sig att något är knas, har varit grinigare än grinigast och Miraskrutt den lilla stackaren har nog fått mycket oförtjänt skäll. Jag bara hoppas att ryggen håller i morgon och att lite stretching kan avhjälpa ett rejält skott.

Jag kan inte säga att jag ser fram emot morgondagen. Men de övriga tretton dagarna blir toppen.

Inga kommentarer: