fredag 6 maj 2011

Cocoon

Det känns som om det är jag och Molly mot världen just nu. Vi är så tätt sammanknutna i och med att jag ammar för fullt och hon är med mig hela tiden. E prioriterar självklart Mira när han är hemma så jag och Molly, vi hänger ihop. Det är både härligt och skitjobbigt på samma gång.

Så fort vi fått göra ett pricktest på Molly för att kunna utesluta en eventuell mjölkallergi ska E få börja ge Molly en flaska ersättning per dag. För att hon ska lära sig ta flaska utan problem och för att jag ska få lite mer tid över till att umgås med mitt första, vackra barn.

Jag hoppas på en snabb tid för testet.

De bästa tjejerna i hela världen.



2 kommentarer:

Amanda sa...

ÅH
the Cuteness

30-nånting sa...

Haha, det ser ut som om Mira ska spotta rakt ner i Mollys gäsp...