söndag 5 december 2010

View from the top

Jag har fått så galet mycket bra feedback på jobbet den senaste veckan så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag tänker att jag måste göra som George i Seinfeld och sluta medan jag är på topp!

Det är kunder som mejlar och tackar mig för min service, det är kursledare som tycker att jag är så bra att jobba med och det är kollegor som säger åt andra att hålla ögonen öppna för vad jag kan åstadkomma.

Otroligt roligt, men pessimist som jag är i grunden kan jag inte låta bli att fundera en gnutta på när bakslaget ska komma...

2 kommentarer:

Ivana sa...

Åh vad kul! Njut utav det så länge du bara kan. Att oroa sig för bakslaget är värdelöst för om det kommer så kommer det oavsett om man oroar sig eller inte. Lika bra då att njuta till fullo så länge det bara går. :)

30-nånting sa...

Haha, det är sant Ivana. Kul att du hittat hit förresten - trots mina sporadiska uppdateringar.