tisdag 21 september 2010

Fransigt

Mitt i all stress fortsätter mitt sökande efter den perfekta mascaran som inte ramlar ner under dagen och som är lätt att applicera (och helst lätt att tvätta av, men jag kan kompromissa med att köpa en rengöringskräm).

Jag har precis kört en testperiod med Tubes som uppfyller två av tre kriterier. Den sitter som berget hela dagen och det är superenkelt att dra av mascaran. Nackdelen är att jag har jättesvårt att applicera den och att fransarna blir väldigt tunna.

Min nya mascara är Max Factors Masterpiece Max som jag tror att jag kanske läst gott om på Kickis blogg, men jag kan ha fel. Hur som helst gillar jag den bra hittills. Det kanske kan bli bra det här...

2 kommentarer:

Amanda sa...

Testat clinique gentle waterproof?

30-nånting sa...

Nej det har jag inte Amanda. Det får bli nästa testperiod!!