tisdag 8 juni 2010

What's going on

Jädrar vad mycket det är på jobbet nu. Möte på möte och en massa olika trådar som jag ska följa upp. Eftersom mina ordinarie arbetsuppgifter är färre nu betyder det att jag kan blomma ut i saker som jag tycker är roligare. Jag får skriva, kontakta tryckerier, ta in offerter och styra upp saker. Jag är ju en projektledare ut i fingerspetsarna. Det känner jag mer och mer.

I och för sig betyder det att projekten hemma har minskat betydligt. Jag har inte energin att hålla på i båda världarna. Men det tror jag bara är bra.

Håll tummarna för att mina ordinarie arbetsuppgifter tas över av någon annan i höst...haha.

2 kommentarer:

Amanda sa...

Härligt! Jag känner positiva vibbar.

30-nånting sa...

Helt rätt Amanda, så är det. Det känns som om jag är på gång.