måndag 28 juni 2010

Con Air

Vi har ingen AC på kontoret och solen ligger på precis heeeela eftermiddagen.

I dag sa en av mina kollegor att det var 28 grader på kontoret.

Phew.

Medan jag satt och slösurfade framför datorn med trött blick bestämde jag mig för att från och med i morgon göra allt som kräver tankekraft på förmiddagarna. Eftermiddagarna tänkte jag nämligen spendera med så viktiga kontorssysslor som att rensa i bokhyllan, torka av lite bord, vattna lite blommor och störa mina kollegor. Det är nog allt jag mäktar med.

2 kommentarer:

Full bokhylla sa...

Hej!
Jag fattade ju vem du var när jag såg bilden, och det var samma som du har på fejan. Hade hittat till din blogg på helt annat sätt, så det var verkligen en slump!

Vi har varit ute hos lantlollan ikväll faktiskt, och barnen våra har härjat omkring i deras fina hus!

Världen är allt bra liten!

30-nånting sa...

Haha, visst är den. Vad kul!