onsdag 1 februari 2012

Trams

Det bästa med att jag och E känner varandra så väl är att när han skickar mig en bild på Morrans IKEA-säng som han säger att det fattas ett hål på så han måste ta fram borren ber jag honom kolla bruksanvisningen först. Jag vet nämligen att han aldrig brukar läsa sådana. Och vips - så slapp han borra i sängen.

Jag skrattar bara jag tänker på det.

Det sämsta med att jag och E känner varandra så väl är att när han skickar mig en bild på Morrans IKEA-säng som han säger att det fattas ett hål på så han måste ta fram borren ber jag honom kolla bruksanvisningen först. Jag vet nämligen att han aldrig brukar läsa sådana. Och vips - så slapp han borra i sängen.

Inte så värst vidare mycket spänning där va!?

Det finns fördelar och nackdelar med det mesta. (Fast i detta fall väger ändå fördelarna klart och tydligt upp)

Inga kommentarer: