torsdag 24 november 2011

Petra

I dag när jag stod och väntade på hissen hörde jag någon på våningen ovanför som sjöng. Och jädrar i min lilla låda vad bra det lät. Mycket impad av vår granne klev jag in i hissen och möttes av - September.

Ofin som jag är måste jag ju genast fråga henne om det är hon som är September och så sa jag att jag gillar henne i Musikguiden i P3 som jag har lyckats ratta in de senaste kvällarna.

Och nej, hon behöver inte utsätta sig för mig igen för hon bor icke i mitt hus. Hon var och repade hos vår granne bara. Sjukt snygg var hon också. Helt osminkad. (Egentligen borde jag tycka mycket illa om henne känner jag.)

4 kommentarer:

Erika sa...

Vilken härligt glammig hissresa :) Petra har så cool röst och utstrålning. Jag saknar verkligen någon som henne i årets omgång av Så mycket bättre.

30-nånting sa...

Haha eller hur. Och jag var så där härligt påträngande så för henne kändes nog resan som en hel evighet (det var bara en våning).

Och jag förstår vad du menar. Så är det verkligen.

Lfthmn sa...

Årets coolaste kändisspaning! Gillar September!

30-nånting sa...

Lufthamn, jag var så glad efter vårt möte. Hon var så snygg och gullig. Hon gullade till och med lite med Molly = pluspoäng i min bok.