måndag 15 juni 2009

Winehouse

Så har jag blivit ganska onykter igen. Det var precis som att cykla. Men eftersom mitt sällskap inte riktigt var på partyhumör, de flesta var lite bakis sedan fredagen, höll jag igen lite. Jag var på gränsen att bli rejält snurrig, men då slutade jag dricka istället. Jag gjorde dock ett gott jobb med att försöka fylla mitt sällskap fick jag precis veta av Journalistinnan. Skönt att veta att de takterna fortfarande sitter i.

Jag mådde förvånansvärt bra dagen efter och var hemma redan vid 10 för att kramas med E och Mira. Mira blev supermammig när jag kom hem och ville att jag skulle bära runt på henne hela tiden. Kul att hon märkte att jag var borta men lite jobbigt var det att bära runt på henne. Jag är inte van att behöva göra det.

Nu laddar jag för nästa träningskväll.

Inga kommentarer: