onsdag 24 juni 2009

Oinbjuden

"Man kan inte alltid bjuda med alla". Det har jag sagt vid ett antal tillfällen och det jag egentligen har menat är att alla utom jag kan ju inte bli bjudna jämt.

I måndags upptäckte jag, via Facebook, att Hovmästarinnan, Chloë och Förskollärarinnan skulle ses på kvällen. "Men jag då?" ville jag skrika till dem. Jag ville ju också följa med. Jag tycker också om vin. Jag gjorde inget särskilt, E var hemma och Mira sov. Det har varit ett perfekt läge att gå ut och träffa vänner.

Så man kan visst alltid bjuda med alla. Det blir bara en aning meckigare. Så det så.

5 kommentarer:

Jessica sa...

möhippeplanering? ;)

Anna sa...

hehe exakt vad jag tänkte oxå :)

30-nånting sa...

Nej jag tror tyvärr inte det. Vi hade vår "möhippevecka" i Alicante för två år sedan och den skulle gälla för oss alla.

Kicki sa...

Sjukt kul inlägg! Du skriver så bra.

30-nånting sa...

Tack Kicki!!! Himmel vad glad jag blir över att du tycker det.